* Articulo revista CGT

* Articulo revista CGT

Sindicato OTRAS
Publicado de Conxa en Articulo · 1 Marzo 2019
Els refranys són font d 'inspiració i concentren la saviesa popular, poques vegades ens passara que no trobarem un que no s, avingui a qualsevol circumstancia de la nostra vida, per més tecnológica que s'hagi tornat.

Molts refranys fan referencia a les treballadores sexuals, a la seva feina i als seus fills. Sempre hem estat les altres, les impures, les brutes, les "guarres", les males mares, les portadores d 'infeccions i plagues divines. Pero sobre tot hem estat les lliures, les no mantingudes per un home, les que no callen quan se'ls hi demana, les que es paguen les seves factures, les que sempre han criat soles als seus fills, les orgulloses, les que han obert camí, les fastigoses, les putes. Les putes.

Todavía no hay reseñas.
Created by Jota & Violetta